Jak wysyłamy nasze paczki?

Przy zamówieniu naszych produktów aktualnie oferujemy wysyłkę:

Paczkomaty (płatność z góry)  

Ze względu na delikatność naszych produktów (to przecież porcelana!) staramy się bardzo dokładnie zabezpieczyć każdą paczkę. Jeśli jednak (mimo naszych starań) otrzymasz uszkodzony produkt – daj nam znać jak najszybciej. Postaramy się szybko rozwiązać problem.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Zależy Ci na czasie?
Wybierz szybkie płatności (Przelewy24 lub PayU). Możesz także skorzystać z opcji Blik lub w przypadku odbioru osobistego: „za pobraniem”.

Nie masz problemu z wydłużonym czasem oczekiwania?
Wybierz przelew bankowy (pamiętaj, aby w tytule zamówienia wpisać numer swojego zamówienia. Jeśli tego nie zrobisz może to dodatkowo wydłużyć realizację).

Dane do przelewu:
Plateria Wioletta Grabska
Tulipanów 17
43-340 Kozy

Odbiór osobisty:
Tylko po wcześniejszym kontakcie telefonicznym!
+48 888 988 282
Młynek 9B
32-650 Kęty

 

mBank: 71 1140 2004 0000 3802 7836 4831
Tytuł: numer zamówienia