Jak wysyłamy nasze paczki?
Przy zamówieniu naszych produktów aktualnie oferujemy wysyłkę:
Paczkomaty (płatność z góry)
Ze względu na delikatność naszych produktów (to przecież porcelana!) staramy się bardzo dokładnie zabezpieczyć każdą paczkę. Jeśli jednak (mimo naszych starań) otrzymasz uszkodzony produkt – daj nam znać jak najszybciej. Postaramy się szybko rozwiązać problem.
Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?
Zależy Ci na czasie?
Wybierz szybkie płatności (Przelewy24 lub PayU). Możesz także skorzystać z opcji Blik lub w przypadku odbioru osobistego: „za pobraniem”.
Nie masz problemu z wydłużonym czasem oczekiwania?
Wybierz przelew bankowy (pamiętaj, aby w tytule zamówienia wpisać numer swojego zamówienia. Jeśli tego nie zrobisz może to dodatkowo wydłużyć realizację).
Dane do przelewu:
Plateria Wioletta Grabska
Tulipanów 17
43-340 Kozy
Odbiór osobisty:
Tylko po wcześniejszym kontakcie telefonicznym!
+48 888 988 282
Młynek 9B
32-650 Kęty
mBank: 71 1140 2004 0000 3802 7836 4831
Tytuł: numer zamówienia